با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران

آ

  • آتش افروز، عسکر تحلیل چندسطحی رابطه هیجانات پیشرفت منفی، ادراک مهارت‌های تشخیصی معلم، سطح چالش‌انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با عملکرد ریاضی در دانش‌آموزان پایه نهم [دوره 12، شماره 24، 1402]

  • آخش، آرش تحلیل چندسطحی رابطه هیجانات پیشرفت منفی، ادراک مهارت‌های تشخیصی معلم، سطح چالش‌انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با عملکرد ریاضی در دانش‌آموزان پایه نهم [دوره 12، شماره 24، 1402]

ا

  • ارسطو، فاطمه تدوین مدل ساختاری علائم اختلال اضطراب فراگیر براساس عدم تحمل بلاتکلیفی با میانجی گری جهت گیری منفی به مشکل، تفکر منفی تکرار شونده، حساسیت اضطرابی و انعطاف پذیری شناختی [دوره 12، شماره 23، 1402]

  • امیدیان، مرتضی تحلیل چندسطحی رابطه هیجانات پیشرفت منفی، ادراک مهارت‌های تشخیصی معلم، سطح چالش‌انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با عملکرد ریاضی در دانش‌آموزان پایه نهم [دوره 12، شماره 24، 1402]

ب

  • بخشی پور رودسری، عباس اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای بر همنوایی اجتماعی-اطلاعاتی: نقش تعدیلی جنسیت [دوره 12، شماره 23، 1402]

  • برهانی، خاطره اثر عدم اطمینان درباره افراد بر همنوایی با رفتار جامعه پسند و نقش تعدیل‌کننده جنسیت و نیاز به بندش [دوره 12، شماره 23، 1402]

  • بیگلری، شبنم تدوین مدل ساختاری باورهای وسواسی و کارکردهای اجرایی با میانجی گری تنظیم هیجان:ارزیابی مدل فرآیندی تنظیم هیجان گروس [دوره 12، شماره 24، 1402]

پ

  • پاکدلان، شهرزاد مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهی و تحریک الکتریکی فرا جمجمه ای همراه با تمرین تقویت حافظه N-Back در بهبود کارکرد حافظه و توجه [دوره 12، شماره 24، 1402]

  • پیمان نیا، بهرام تدوین مدل ساختاری علائم اختلال اضطراب فراگیر براساس عدم تحمل بلاتکلیفی با میانجی گری جهت گیری منفی به مشکل، تفکر منفی تکرار شونده، حساسیت اضطرابی و انعطاف پذیری شناختی [دوره 12، شماره 23، 1402]

  • پورسید، سید مهدی اثربخشی آموزش حل مسئله و آموزش صبر بر خودکارآمدی تحصیلی [دوره 12، شماره 24، 1402]

  • پولادی ریشهری، علی بررسی رابطه علی بین عاطفه مثبت/منفی با اتلاف اجتماعی و تعامل گروهی مثبت در دانش آموزان [دوره 12، شماره 23، 1402]

خ

  • خرمائی، فرهاد اثربخشی آموزش حل مسئله و آموزش صبر بر خودکارآمدی تحصیلی [دوره 12، شماره 24، 1402]

  • خوشخوی، نادیا دوزبانگی و کنترل ‌عاطفی: مقایسه‌ ظرفیت حافظه کاری هیجانی در کودکان دختر تک‌زبانه (فارسی) و دوزبانه (ارمنی- فارسی) [دوره 12، شماره 23، 1402، صفحه 1-10]

د

  • داودی، ایران تدوین مدل ساختاری علائم اختلال اضطراب فراگیر براساس عدم تحمل بلاتکلیفی با میانجی گری جهت گیری منفی به مشکل، تفکر منفی تکرار شونده، حساسیت اضطرابی و انعطاف پذیری شناختی [دوره 12، شماره 23، 1402]

ر

  • رحمانیان، مهدیه پیش بینی کندگامی شناختی بر اساس نظم جویی شناختی- هیجانی و توانایی شناختی با متغیر واسطه ای بار شناختی [دوره 12، شماره 23، 1402]

  • رحمانیان، مهدیه مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهی و تحریک الکتریکی فرا جمجمه ای همراه با تمرین تقویت حافظه N-Back در بهبود کارکرد حافظه و توجه [دوره 12، شماره 24، 1402]

ز

  • زارع، حسین پیش بینی کندگامی شناختی بر اساس نظم جویی شناختی- هیجانی و توانایی شناختی با متغیر واسطه ای بار شناختی [دوره 12، شماره 23، 1402]

  • زارع، حسین تدوین مدل ساختاری باورهای وسواسی و کارکردهای اجرایی با میانجی گری تنظیم هیجان:ارزیابی مدل فرآیندی تنظیم هیجان گروس [دوره 12، شماره 24، 1402]

  • زمانی، مریم مقایسه اثربخشی آموزش ذهن آگاهی و تحریک الکتریکی فرا جمجمه ای همراه با تمرین تقویت حافظه N-Back در بهبود کارکرد حافظه و توجه [دوره 12، شماره 24، 1402]

س

  • سلمانی سابق امیرخیزی، پریناز پیش بینی کندگامی شناختی بر اساس نظم جویی شناختی- هیجانی و توانایی شناختی با متغیر واسطه ای بار شناختی [دوره 12، شماره 23، 1402]

  • سواری، کریم تدوین مدل ساختاری باورهای وسواسی و کارکردهای اجرایی با میانجی گری تنظیم هیجان:ارزیابی مدل فرآیندی تنظیم هیجان گروس [دوره 12، شماره 24، 1402]

ش

  • شاهقلیان، مهناز ارتباط هم جوشی شناختی و پردازش هیجانی با پریشانی روانشناختی در نوجوانان [دوره 12، شماره 23، 1402]

  • شهباز قزوینی، علی ارتباط هم جوشی شناختی و پردازش هیجانی با پریشانی روانشناختی در نوجوانان [دوره 12، شماره 23، 1402]

  • شهنی ییلاق، منیجه تحلیل چندسطحی رابطه هیجانات پیشرفت منفی، ادراک مهارت‌های تشخیصی معلم، سطح چالش‌انگیزی کلاس و کیفیت تدریس معلم با عملکرد ریاضی در دانش‌آموزان پایه نهم [دوره 12، شماره 24، 1402]

ص

  • صادقی، الهه اثربخشی مداخله مبتنی بر شفقت (CFT) بر خودآگاهی هیجانی و مشکلات بین فردی زنان پرخاشگر [دوره 12، شماره 23، 1402]

  • صبوری مقدم، حسن اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای بر همنوایی اجتماعی-اطلاعاتی: نقش تعدیلی جنسیت [دوره 12، شماره 23، 1402]

  • صفاری‌نیا، مجید دوزبانگی و کنترل ‌عاطفی: مقایسه‌ ظرفیت حافظه کاری هیجانی در کودکان دختر تک‌زبانه (فارسی) و دوزبانه (ارمنی- فارسی) [دوره 12، شماره 23، 1402، صفحه 1-10]

ع

  • عبداللهی، محمد حسین ارتباط هم جوشی شناختی و پردازش هیجانی با پریشانی روانشناختی در نوجوانان [دوره 12، شماره 23، 1402]

  • عبداله زاده بینا، فرزانه اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای بر همنوایی اجتماعی-اطلاعاتی: نقش تعدیلی جنسیت [دوره 12، شماره 23، 1402]

  • عزتی زاده، پویان ارتباط هم جوشی شناختی و پردازش هیجانی با پریشانی روانشناختی در نوجوانان [دوره 12، شماره 23، 1402]

  • علیزاده فرد، سوسن تدوین مدل ساختاری باورهای وسواسی و کارکردهای اجرایی با میانجی گری تنظیم هیجان:ارزیابی مدل فرآیندی تنظیم هیجان گروس [دوره 12، شماره 24، 1402]

  • علیزاده فرد، سوسن اثر عدم اطمینان درباره افراد بر همنوایی با رفتار جامعه پسند و نقش تعدیل‌کننده جنسیت و نیاز به بندش [دوره 12، شماره 23، 1402]

ف

ق

  • قدریان، فهیمه اثر عدم اطمینان درباره افراد بر همنوایی با رفتار جامعه پسند و نقش تعدیل‌کننده جنسیت و نیاز به بندش [دوره 12، شماره 23، 1402]

ک

  • کرد، مسلم دوزبانگی و کنترل ‌عاطفی: مقایسه‌ ظرفیت حافظه کاری هیجانی در کودکان دختر تک‌زبانه (فارسی) و دوزبانه (ارمنی- فارسی) [دوره 12، شماره 23، 1402، صفحه 1-10]

گ

  • گلستانه، سیدموسی بررسی رابطه علی بین عاطفه مثبت/منفی با اتلاف اجتماعی و تعامل گروهی مثبت در دانش آموزان [دوره 12، شماره 23، 1402]

م

  • مرادی، آسیه بررسی رابطه کارکردهای اجرایی و قضاوت اخلاقی با میانجی‌گری نظریه ذهن کودکان 9 تا 11 ساله شهر ایلام [دوره 12، شماره 23، 1402]

  • مصطفائی، علی پیش بینی کندگامی شناختی بر اساس نظم جویی شناختی- هیجانی و توانایی شناختی با متغیر واسطه ای بار شناختی [دوره 12، شماره 23، 1402]

  • مهدیان، زهرا بررسی رابطه کارکردهای اجرایی و قضاوت اخلاقی با میانجی‌گری نظریه ذهن کودکان 9 تا 11 ساله شهر ایلام [دوره 12، شماره 23، 1402]

ن

  • نیک‌منش، زهرا دوزبانگی و کنترل ‌عاطفی: مقایسه‌ ظرفیت حافظه کاری هیجانی در کودکان دختر تک‌زبانه (فارسی) و دوزبانه (ارمنی- فارسی) [دوره 12، شماره 23، 1402، صفحه 1-10]

و

  • ویسی، آناهیتا دوزبانگی و کنترل ‌عاطفی: مقایسه‌ ظرفیت حافظه کاری هیجانی در کودکان دختر تک‌زبانه (فارسی) و دوزبانه (ارمنی- فارسی) [دوره 12، شماره 23، 1402، صفحه 1-10]

ی

  • یزدانبخش، کامران بررسی رابطه کارکردهای اجرایی و قضاوت اخلاقی با میانجی‌گری نظریه ذهن کودکان 9 تا 11 ساله شهر ایلام [دوره 12، شماره 23، 1402]